Kwalitatieve linkbuilding bij SEO
Zoals je ongetwijfeld weet, is linkbuilding bij SEO zeer belangrijk. Of jouw website goed scoort in de zoekmachine, is van diverse factoren afhankelijk. Het aantal kwalitatieve backlinks is een belangrijke en soms zelfs doorslaggevende factor. Het valt je wellicht...
Read moreContent marketing of Google Ads?
Je zou waarschijnlijk wel elke vorm van online marketing in willen zetten om te werken aan je naamsbekendheid of meer omzet te genereren. Veel bedrijven moeten echter keuzes maken. Wanneer het marketingbudget niet tot aan de hemel reikt, betekent...
Read moreHoeveel kost Google Ads je in 2022?
Google Ads helpen je om op te vallen. De concurrentie is anno nu groter dan ooit, waardoor de noodzaak om op te vallen bij potentiële klanten ook groter is. Het is de norm om te kiezen voor de ‘pay...
Read moreHoe kies je een domeinnaam voor jouw website?
De website van je bedrijf is je eigen plek op het wereldwijde web. Dit is jouw domein en het is compleet in je eigen handen, in tegenstelling tot bijvoorbeeld je social media kanalen. Hier ben je gebonden aan de...
Read moreIs lokale SEO belangrijk?
“Lokale SEO”. Misschien heb je wel eens van deze term gehoord. Wat betekent dit precies? Om dit uit te leggen, duiken we eerst dieper in wat de gebruikelijke manier van SEO is. Je past namelijk SEO toe omdat je...
Read moreBetere SEO-teksten in 5 tips
Je kunt nog zo’n goede tekst schrijven – als niemand hem leest, is alle moeite voor niets. Zoekmachine-optimalisatie of search engine optimization zorgt ervoor dat teksten bovenaan verschijnen in de resultaten van zoekopdrachten. Ooit was dat een kwestie van...
Read moreWat is content marketing?
Content marketing is een manier van adverteren waarbij geprobeerd wordt vertrouwen op te bouwen, in plaats van de mogelijke klant onder de neus te wrijven dat hij of zij beslist product X of dienst Y af moet nemen. Goede...
Read moreWelke duplicate content moet je nu voorkomen?
Duplicate content: je hoort er ongetwijfeld veel over. De ergste verhalen doen de ronde: je kunt een enorme “penalty” van de zoekmachine aan je broek krijgen, die je website voor lange tijd zo goed als onvindbaar maakt. Is dat...
Read moreHet probleem van de productbeschrijvingen
Het is de vloek van de marketingmanager en de webshopeigenaar. Tientallen, misschien zelfs honderden productpagina’s moeten maken. Je weet dat ze belangrijk zijn voor je verkoop. Maar hoe kom je aan mankracht, geld of tijd om écht goede beschrijvingen...
Read moreWelk CMS moet ik gebruiken?
Vroeger werden websites vanaf nul opgebouwd met behulp van code, veelal HTML. Al vele jaren vormen voor de meeste bedrijven content management systemen de norm. Sommige bedrijven, vooral grote organisaties, maken vaak gebruik van een custom CMS: een content...
Read more